torsdag 13 september 2018

Välkommna tillbaka


 


Hej kära vänner nu är vi åter tillbaka på bloggen den va lite bort glömd. Jag ska vara lite mer aktiv än jag varit. Som ni vet så blir man upptagen med annat ibland och kan inte koncentrera sig på för mycket för dedt tar så mycket energi från en fibro hjärna. Mina fina fibro vänner jag kommer kör på som vanligt och ni som vill får gärna gå in och vara med och dela med sig av sina erfarenheter inom FIBROMYALGIN och påverkan hos en själva. Gå gära in och bli meddlemmar i vår fibro sida Vänner med fibro på Facebook jag kommer att lägga ut länken här. vi är tre stycken som håller i den sidan Jag Antionetta sen Sussane Flodin och Lotta Plotta Kivisilta.

https://www.facebook.com/groups/ungmedfibro/permalink/1627257974052727/?comment_id=1628629950582196&notif_id=1536777613545045&notif_t=group_comment

Den länken ovan är vår Fibro sida. Så luta er tillbaka och följ den trevliga sidan där ni verkligen kan ventilera er om allt. Denna sida kan man skriva av sig om man ej kan prata med vänner släkten eller andra som inte kan förstå hur man varje dag kämpar. Vår fibro grupp är en sluten grupp :) Vi kommer ej tollerera några på hopp,rasistika uttal eller någon form av kränkning mot varandra hät inne håller vi en god ton mot varandra annars åker man ut eller om man för vidare det som skrivs på denna sidan vidare åker man också ut. det som skrivs här inne stannar här inne. vi kommer att hålla koll på vad som sägs eller hur man uppför sig. Sen har vi en sak till att man kan Liva och prata med varandra där vi delar med oss av olika historior av Fibron för man kan känna av den på olika sätt och ha anorlunda smärter och sen delar med oss när det gäller medeciner, läkar besök försäkringskassan mm.
Vi håller ihop i Vår fina fibro grupp :)  Kramiz Antionetta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar