söndag 7 oktober 2018


                                                   Kära vänner!


Detta va en dryg vecka och lång helg med mycket på gång.Lördags va det barnkalas för mitt ena barnbarn som fyllde 3 år det va kul för tiden går så snabbt och mina älskade barnbarn växer för snabbt. Jag hade en så jobbig natt för min värk va så jobbig och sen är jag förkyld, jag sov så oroligt sen går man på wc halva natten för att tömma blåsan. Jag skulle vakna kl 7 på Lördag morgon för att hinna ta medcinerna få i gång kroppen och sen dricka kaffe för att bli människa, efter detta så måste jag sköta magen innan jag går ut allt detta är ett projekt för mig innan man kommer igång och kan röra sig från sängen. jag va ute från kl 14,30 tills kl 20,45 så när jag kom hem va min värk så bråkig och min migrän började efter alla dessa barn och skrikande, ja man klarar inget och jag har blivit så ljud och ljus känslig man är som en 100 årig gamal tant i sättet och kroppen. All som säger att Fibromyalgi inte är något borde få vår krop i 1 vecka och testa hur det är och leva med dessa smärtorna dygnet runt. Min hjärna vill så mycket men min kropp bara säger nehe du. Jag tänker ibland på många saker som i min ålder kan man göra många roliga saker men med denna kroppen och Fibron  från helvetet ska man va glad om jag klarar gå på toa :( men som sagt man lär sig leva med detta och varje dag är inte densamma utan olika beroende på väder. Igår Lördag va för mycket stök runt mig så idag känns som om jag varit med om en tornado i kroppen, värken och migränen är i topp och allt bara ömmar överallt. Mitt imunförsvar är lågt så jag blev förkyld för någon va det.
Jag önskar att det funnits en mirakel kur som bara trollat bort min Fibromyalgi och allt annat som jag har så att man kan få tillbaka sitt normala liv med värdighet för nu känns det som jag tappat hoppet om allt man känner ingen glädje med så mycket värk hela tiden dag ut och dag in. Nu är klockan så mycket att min kropp säger dax och lägga mig och sova. Mina kära vänner va rädda om er och älska dina nära och kära  för man vet alldrig när livet tar slut much love 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar