torsdag 27 september 2018

Barnbarn



                                               Barnbarn!
Jag är mormor till  två barnbarn  vilket jag älskar fast orken finns inte hos mig, Jag önskar verkligen att jag hade haft kraft för att passa dem eller bara umgås en dag med båda mina älskade barnbarn. Jag är en stolt mormor och dessa två små änglarna skänker mig så mycket glädje och kärlek. Jag har varit sjuk i så många år och tyvärr så blir min kropp sämre och sämre med åldern det känns som om mina muskler håller på att förtvina. Jag träffar tyvärr bara dem på födelsedagar, jul och mycket sällan kanske på en lördag eller söndag för min dotter och svärson jobbar så mycket. Livet är inte rättvist ibland. Det är därför jag har börjat att meditera det gör min själ lugn och sansad.
Dem två är momos hjärtegull älskar dem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar